Известие

Collapse
No announcement yet.

Загрява а няма парно - АР156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
    Да.
    Водната помпа ми я слага Лисан. Нямам информация каква е практиката му с тези помпи. Но няма и 10К.
    Тръбичките на парното...поразгледах малко колата....едната от тях ми се видя, че излиза откъм двигателя...в близост до термостата?! Нали?! Може би нея ще е най-лесно да я сваля и да я надуя?! Туко-виж при надуването съм разнесъл и евентуалните боклуци, хаха.
    И двете тръби трябва да разкачиш. През едната ще надуваш и ще видиш дали въздухът минава лесно през радиатора. Така ако има някакви боклуци ще изпаднат навън и няма да се набият другаде по системата.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      И двете тръби трябва да разкачиш. През едната ще надуваш и ще видиш дали въздухът минава лесно през радиатора. Така ако има някакви боклуци ще изпаднат навън и няма да се набият другаде по системата.
      Вместо с надуване съм го правил с фуния и вода, през едната наливаш от другата тече, виждаш и дебита хем
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Вместо с надуване съм го правил с фуния и вода, през едната наливаш от другата тече, виждаш и дебита хем
        Къде точно влизат и излизат тези тръби и зор ли е разкачването им?!
        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

        ВАЗ 21079 1990 г.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
          Къде точно влизат и излизат тези тръби и зор ли е разкачването им?!
          На 156 не съм го правил.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            В какъв смисъл си с летен термостат? За първи път чувам за такова нещо. А до колкото знам, ако термостата е наред и работи както трябва без значение лято или зима трябва като си загрее да държи стрелката на 90 градуса. Това е моето мнение и не парадирам да съм на 100% прав.
            Поздрави!
            Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"

            Comment


            • #36
              2 тръби една на няколко сантиметра една от друга по хоризонтала влизат към купето:



              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                2 тръби една на няколко сантиметра една от друга по хоризонтала влизат към купето:

                Колега, благодаря ти! Ще пробвам това с издухването
                ...иначе после закачането обратно?!....тънкости при обезвъздушаването?!
                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                ВАЗ 21079 1990 г.

                Comment


                • #38
                  Ако е недостъпно мястото, където двете тръби влизат в купето, могат да се разкачат от системата и от другите им краища, ако е по-лесно. Няма нещо специфично при обезвъздушаването на това радиаторче. Процедирай така както при обезвъздушаването на цялата система.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Ако е недостъпно мястото, където двете тръби влизат в купето, могат да се разкачат от системата и от другите им краища, ако е по-лесно. Няма нещо специфично при обезвъздушаването на това радиаторче. Процедирай така както при обезвъздушаването на цялата система.
                    Върти ми се в главата, като откача маркучите от двете им страни, откъм двигателя, да удължа единия и да му пусна една пароструйка....определено ще излезе всичко, но може и да го прецакам, самия радиатор?!...
                    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                    ВАЗ 21079 1990 г.

                    Comment


                    • #40
                      С много високо налягане може и да го прецакаш.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Колата има ли газова уредба, вече с няколко коли съм имал следния проблем.Изпаритея така е свързан че "изяжда" дебита на антифриза.И циркулацията на охл. течност е по-лесна през изпарителя от колкото през парното.Получава се, че на празен ход няма парно.Кажи ми има ли газова или не и ще ти предложа 2 решения.
                        Alfa164 T.S 148++ HP
                        Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от alfaracer Покажи съобщение
                          Колата има ли газова уредба, вече с няколко коли съм имал следния проблем.Изпаритея така е свързан че "изяжда" дебита на антифриза.И циркулацията на охл. течност е по-лесна през изпарителя от колкото през парното.Получава се, че на празен ход няма парно.Кажи ми има ли газова или не и ще ти предложа 2 решения.
                          Колега, колата няма инсталирана газова уредба.
                          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                          ВАЗ 21079 1990 г.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                            Колега, колата няма инсталирана газова уредба.
                            Тогава разкачваш маркучите и с един маркуч вързан на чешмата, с не много висоно налягане вкарваш вода в изходящия край на радиаторчето, докато от другия край потече чиста вода. После закачаш маркучите. Палиш колата с пуснато на макс. парно и доливаш концентрат, като отвори термостата. Всичко това на отворен разширителен съд.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                              Тогава разкачваш маркучите и с един маркуч вързан на чешмата, с не много висоно налягане вкарваш вода в изходящия край на радиаторчето, докато от другия край потече чиста вода. После закачаш маркучите. Палиш колата с пуснато на макс. парно и доливаш концентрат, като отвори термостата. Всичко това на отворен разширителен съд.
                              Благодаря, колега! Ще го направя!
                              Само да попитам...откъде на къде влиза и излиза течността в радиаторчето?...от десния (шофьорската страна) към левия маркуч (навигаторското място) или обратно?! Благодаря!
                              ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                              DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                              ВАЗ 21079 1990 г.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                                Благодаря, колега! Ще го направя!
                                Само да попитам...откъде на къде влиза и излиза течността в радиаторчето?...от десния (шофьорската страна) към левия маркуч (навигаторското място) или обратно?! Благодаря!
                                Би трябвало тръбата, която идва откъм термостата (от страната на пасажерското място) да е входящата за радиаторчето.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X